2017. április 30.vasárnapKatalin, Kitti

Gyakori kérdések

Hogyan használjam az applikációt?

Töltsd le a Google Play-ből vagy az App Storeból a Színházba mentem applikációt. Az applikáció használata folyamatos internetkapcsolatot igényel.

Az applikáció Blackberry és Windows Phone operációs rendszerekre nem elérhető.

Az alkalmazás lassú, mi lehet a probléma?

Az alkalmazás adatainak egy része közvetlenül az internetről töltődik be, hogy ne foglaljon sok tárhelyet a telefonon, illetve, hogy mindig a legfrissebb adatokat lásd. Emiatt az internetkapcsolat gyorsasága meghatározó a használat során. Amennyiben az általad elért internetkapcsolat lassú, az alkalmazás is lassabban tölti be az adatokat.

Miért kell Facebookon bejelentkezni?

A Facebookos bejelentkezés a későbbi azonosításodhoz szükséges. A Facebook bejelentkeznél figyelj oda, hogy az applikációt publikusan fogadd el, így a későbbieken a képfeltöltésnél nem lesz egyéb teeendőd.

Nem találom a kedvenc színészem, mi a teendő?

Az applikációban csak azok a színészek szerepelnek, akiknek a színháza csatlakozott a kampányhoz. Az adatbázisunk folyamatosan bővül.

Nem tudok becsekkolni az előadásra, mi a teendő?

A becsekkoláshoz először a színész adatlapján hozzá kell adni az előadást a naptáradhoz. Ezután a Színházi naptáram menüpontban az előadás kezdete előtti egy órától az előadás végét követő egy óráig van lehetőséged becsekkolni az adott helyszínről.

Figyelem. A becsekkolás a mobiltelefonod GPS-ét, illetve internetelérését is használja. Ha nem sikerül becsekkolnod, a következő problémák lehetnek:

·         A GPS-ed nincs bekapcsolva

·         A mobilinterneted nincs bekapcsolva

·         Túl távol vagy a helyszíntől

·         Rossz időpontban próbálsz bejelentkezni

·         A telefonod nem megfelelően érzékeli a GPS jelet, az épület árnyékol, vagy felhős idő van.

Hogyan kell képet feltölteni?

A képfeltöltés az applikáción keresztül, a Színházba mentem! menüpontban történik.

A képet elkészítheted az applikáció segítségével, vagy feltöltheted a telefonod galériájából is.

A képet közvetlenül a Facebook oldaladra posztoljuk. Ahhoz, hogy játékba kerülj, a képet mindenképpen nyilvánosan elérhetővé kell tenned.

Ezt megteheted a kép beállításainál, illetve egyes esetekben a Színházba mentem fotóalbumodba belépve is el kell fogadnod, hogy a kép megjelenjen a Facebook üzenőfaladon. Ez utólag is beállítható.

Nem töltötte fel a képet, mi lehet a probléma?

Valószínűleg időközben probléma történt az internetkapcsolatoddal. Az érvényes feltöltést egy pop-up ablakban jelezzük a feltöltés végeztével.

Ha nem az applikáción keresztül töltöm fel a képet, az is érvényes?

Sajnos az egyenlő feltételek biztosításához és a megfelelő adminisztráció érdekében a játékban kizárólag az applikációban feltöltött képeket fogadjuk el.

Hol tudok szavazni? Hol tudnak rám szavazni?

A feltöltött képekre a feltöltő saját Facebook üzenőfalán, a Színházba Mentem applikáció által feltöltött képekre lehet szavazni. Egy like egy szavazatnak számít, a commenteket és a megosztásokat nem értékeljük.

Figyelem! Kizárólag a nyilvánosan megosztott képek vesznek részt a játékban. Kérlek, ellenőrizd, hogy megfelelően állítottad-e be a kép láthatóságát.

A játékban résztvevő képek automatikusan megjelennek a http://szinhazbamentem.hu/jatek/szavazas.html oldalon is. Amennyiben a képed nem jelenik meg, a beállítások nem megfelelőek.

A képekre a saját üzenőfalon kívül a http://szinhazbamentem.hu/jatek/szavazas.html oldalon is lehet szavazni, a szavazatok a képre érkező like-ok lesznek, azaz összeadódnak a saját üzenőfalon történő likeolással.

A szavazó oldal asztali számítógépeken érhető el.