Rangos szakmai díjakat nyert a Jókai Színház
Színházat vegyenek! címmel harmadik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a színházmarketing szakma konferenciáját a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján.
A konferencia a tavaly útjára indított Színházba mentem! kampány része, melyen közel 100, színházi marketinggel foglalkozó szakember vett részt. Az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a különböző kommunikációs eszközöket. Ezt felismerve és elismerve a Magyar Teátrumi Társaság Színházat vegyenek! néven színházmarketing díjat alapított, melyre hat kategóriában lehetett nevezni.
Az évad legjobb színházi büféje kategória díját Szűcs Gábor, a POSZT fesztiváligazgatója adta át Dr. Ragány Misának és Vámos Zoltánnak, Az évad legjobb színházi széke kategória díját pedig Szente Vajk, aki megjegyezte: ismeri a széket és valóban a legjobb.
https://www.youtube.com/watch?v=F7ZHeSXmxnc
„Összesen 121 pályázat érkezett 43 színházból és hat kategóriából kettőt megnyertünk. Rangos elismerés ez, hiszen szakmai díjról van szó, a pályázó színházak marketingesei maguk közül választották ki a legjobbakat. A Művész Kávéházunk gyönyörű, a nézőtéri székeink is kiválóak, de ezúttal elsősorban ezek prezentálásáért kaptuk a díjakat” – mondta Dr. Ragány Misa, a Jókai Színház marketing-, és sajtóreferense.
Mindkét kategóriában videó anyaggal lehetett pályázni, amelyek Vámos Zoltán videótár-vezető munkáját dicsérik. A Jókai Színház élen jár a színházi mozgóképkultúra felhasználásában és fejlesztésében. Ezt a most megnyert két díj mellett az is igazolja, hogy a közelmúltban az OISTAT nemzetközi színháztechnikai szervezet Taiwan-i világkiállítására válogatták be Vámos Zoltán és Egyed Zoltán díszlettervező egyik munkáját, valamint a FeleVízió elnevezésű színházi mozgóképkultúra szakmai konferenciának is Vámos Zoltán az ötletgazdája, szakmai vezetője.
https://www.youtube.com/watch?v=EV9PzNr_L_E
A Színházat vegyenek! konferencián Fekete Péter Jászai-díjas rendező, a Fővárosi Nagycirkusz igazgatója is előadást tartott, nemzetközi brand-építés címmel.