Eddigi konferenciáink
III.: Színházat vegyenek! - színházi marketing konferencia
2017. június 7., Pécs, Kodály Központ
A tavalyi évben témáink között szerepelt az akadálymentesség jelentősége és a nemzetközi brandépítés, továbbá a résztvevők megismerhették a magyarországi kulturális turisztikai trendeket és a legújabb közvélemény-kutatási eszközöket.
Foglaljon helyet! konferencia
2016. november 21., József Attila Színház
A konferencia központi témája a színházjegy értékesítés, célja pedig az ezen a területen dolgozók munkájának segítése. Hogyan lehet megtölteni a nézőteret? Milyen szakterületek összefogásán múlik az ezzel kapcsolatos kérdések megoldása? Többek között ezeken a témákon gondolkodtunk közösen a színházi értékesítő és marketing szakemberekkel.
A találkozón különböző létszámú apparátussal és eltérő léptékű szervezéssel dolgozó színházi intézmények stratégiáit hasonlítottuk össze. Megnéztük melyek a közös pontok és az eltérések a Hadik Irodalmi Szalon, a „Csarnok” Veszprém, a Sziget Kulturális Menedzseriroda és a MÜPA vonatkozásában.
Kerekasztal beszélgetéseinken a művészeti titkáron szemüvegén át is megvizsgáltuk a jegyértékesítés kérdését, és arról gondolkodtunk közösen, hogy a személyes brand milyen szerepet tölt be az értékesítésben.
A konferenciát követően két alkalommal workshopra hívtuk a marketinges és értékesítő kollégákat, ahol gyakorlati feladatokon keresztül, színházakra szabottan terveztünk közös értékesítési stratégiát.