MagyarBrands-díjas az Experidance Production

Újabb díjjal ismerték el a tánctársulat tevékenységét: Innovatív Márka és Kiváló Fogyasztói Márka az ExperiDance Production.

 

Az ExperiDance Production 2016-ban több elismerésben is részesült: júniusban Miniszteri Elismerő Oklevelet kapott, szeptemberben Magyar Termék Nagydíjat zsebelt be, most pedig Innovatív Márka és Kiváló Fogyasztói Márka kategóriákban is elnyerte a MagyarBrands-díjat.

 

A MagyarBrands bírálói 2016-ban hetedszer tették mérlegre azokat a hazai márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. Idén először immár három kategóriában díjazták a márkákat: innovatív márka, kiváló üzleti márka és kiváló fogyasztói márka kategóriákban.

 

Az értékelés számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A kiválasztás során többek között az identitást, reputációt, márkaépítést vizsgálják, illetve a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás (ismertség, kedveltség) eredményei is számítanak a kiváló fogyasztói márkáknál.

 

A Szakmai Bizottság döntése alapján az ExperiDance Production Innovatív Márkának és Kiváló Fogyasztói Márkának minősül, a hazai TOP márkák egyike.

 

„Óriási megtiszteltetés, hogy a munkánkat elismerik. Rendkívül fontosak számukra ezek a visszajelzések, hiszen innen tudjuk, jó úton haladunk célunk felé, értéket teremtünk. Míg az előadások után a közönség tapsa jelzi közvetlenül egy darab sikerességét, az ExperiDance Production munkájának minőségére az ilyen szakmai díjak adnak választ. Büszkék vagyunk, hogy immár a MagyarBrands-díjas márkák sorát is erősíthetjük.” – mondta Vona Tibor, az ExperiDance Production ügyvezető-igazgatója.